Hur blir man så tjock??

Det finns vissa människor som är enormt feta. Jag menar ENORMT feta! Hur blir man det?? Jag menar att nån gång under vägen borde man stanna upp och ta en titt på sig själv och tänka:

"Oj inga av min akläder passar mig fortfarande...jag har nog gått upp lite i vikt"

Ja jag förstår att vissa har det i generna för att gå upp i vikt lättare än andra men fortfarande. Man borde märka av det någon gång innan man blir så fet att man hamnar i sängen och inte kan röra sig utan hjälp!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kan vara lättare än man tror.

Lite rund, lite ledsen, käkar lite för mycket som tröst. Lite rundare, lite jobbigare att börja träna, lite mer tröstätande.

Det är inte nån ursäkt, men kanske en förklaring.



PS - jag har inte hamnat där, gillar att träna....

2008-10-07 @ 10:48:42
Postat av: tallica

Mycket möjligt!



Ps: är nog där snart...älskar mat och är för lat för att träna :)

2008-10-07 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0