Jag får alltid ta skiten!

Jag visste att det skulle bli så här! Min tjej kompis pojkvän som hon bor tillsammans med tafsar på mig. Som en god vän så säger jag det till henne men vad händer? Jo han hittar på någon dum ursäkt, hon tror på honom och det slutar med att jag får skiten. Självklart blir det så, varför trodde jag att det skulle bli annorlunda?

Jag träffade henne idag när hon satt och fikade med en kompis. Det var jätte spänt mellan oss och hon berättar att de ska åka till Thailand snart och vara där i sex veckor, med hans kompisar. Hela hennes liv kretsar runt honom, hans kompisar och hans familj. Så det är väl klart att hon väljer honom före mig och alla andra av hennes kompisar.

Men vet ni vad som gör mig mest förbannad??!! Alla hennes vänner tycker exakt som jag gör men jag är den enda som har sagt det till henne och självklart så är jag den enda som får SKIT!! Fan jag blir så jävla förbannad!!!

Jag borde aldrig sagt någonting...

Kommentarer
Postat av: Lady

So fuckin' unfair.. =(

2008-10-24 @ 03:35:52
URL: http://ladydiana.blogg.se/
Postat av: Thomas

Ibland måste man omvärdera vänner och vänskap. Om hon väljer bort dig, så behöver ju inte du hålla kvar. Om du inte vill det....

Och om hon accepterar att hennes killa tafsar på dig, tja, då har hon ju helt gjort bort sig. Både för sig själv och för dig. Hon kommer ju att acceptera allt mer som killen kan komma att göra. Och för varje gång ta bort lite av sin egen integritet. Trist för henne!

för din del - haha - åker ju till Italien och kan helt släppa det. Du har ju fixat allt :-)

2008-10-24 @ 09:07:17
Postat av: tallica

Jo hon har valt bort mig helt, hon har redan bestämt sig för att aldrig träffa mig igen. Jag ska släppa det, har viktigare saker att tänka på!!!

2008-10-24 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0