Jag har försökt...

Jag har alltid försökt att vara en god människa. Jag har alltid försökt att behandla andra så som jag själv vill bli behandlad. Det har inte alltid gått så bra men jag har försökt. Visst har jag gjort en massa dumheter som har sårat andra...ibland omedvetet och ibland med flit. Jag vet inte vart jag vill komma med det här.

Jag har nyligen skaffat mig en ny dator och det gjorde mig hur glad som helst. Den glänser, är sprillans ny och jag får börja om från början med allt! Men jag kan inte njuta av min nya dator...



Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag förstår inte?

Varför kan du inte njuta av din nya dator? Du har köpt den själv, du har förtjänat den. Så varför inte njuta av den?

2008-10-06 @ 10:29:29
Postat av: tallica

Annat som ligger ivägen för mig...

2008-10-06 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0