Jag ska flytta till Italien...

Ja ni läste rätt...fröken tallica ska flytta till Italien. Jag kommer att packa alla mina väskor och flytta till spagetti/ pizza/ stövel landet!! Kan ni tänka er?? För det kan sannerligen inte jag göra. Jag har inte riktigt förstått det där...att jag bara drar. Men så är det!

Någon gång efter nyår så är jag inte längre här! Jag är sjukt exalterad, nyfiken och rädd. Hur kommer de att vara där? Tänk om de är elaka? Tänk om de är tråkiga? Tänk om jag hatar maten, för det är det viktigaste som finns! Tusen frågor i mitt lilla huve just nu. Men den största frågan av alla är:

Hur ska jag klara mig utan alla mina vackra vänner och min familj??

Hur fan kommer det här att gå??




Kommentarer
Postat av: Kim

Vad ska du göra i Italien då?



Hata mensvärk, det borde finnas en lag mot sådant. ;)

2008-10-22 @ 10:56:09
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: tallica

Jag ska plugga där :)!!!

2008-10-22 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0