Mitt 100:e inlägg!

Detta är mitt hundrade inlägg! Woohooo!! Vet inte varför det är något att fira men skitsamma jag gör det!! Jag behöver lite glädje i min bistra tillvaro just nu. Jag startade den här bloggen för att då och då lätta på hjärtat och då och då få ut lite tankar som äter upp en inombords. Det här har varit en skit bra idé...detta funkar som terapi för mig. 

Det är visserligen inte många som läser min lilla blogg men jag har visst fått mig ett par lojala läsare. Det skulle egentligen inte spela så stor roll om ingen läste bloggen men det är jätte kul när någon gör det...speciellt om man lämnar ett litet spår efter sig ;)...

Tack för att ni tittar in i mitt huvud då och då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0