Oh what Joy!!!

Ja mina vänner, idag är jag glad!! Idag skiner min sol och fåglarna kvittrar, de små fanskapen, de sjunger för mig. Precis som i en bögig saga! Nu undrar ni säkert varför. Jag har minsann fått mig bra nyheter som kommer att påverka mitt liv i ett halvår =) !! Jag kan desvärre inte avslöja vad det är för nyheter så ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det är bra!!

Så just nu sitter jag och funderar på om jag ska supa till det ikväll eller ej...det finns ett par som vill så varför inte!!

Arrivaderci!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis!! Det låter som en ny Tallica!!

Ny framtid, lite bra sex igår, solen skiner och en galen fredagskväll framför dig!!

Är det kanske ett nytt liv som börjar?

2008-10-17 @ 19:04:46
Postat av: tallica

Hahaha ja det känns bra just nu måste jag få skryta om igen...plus att det snart bär av till några kompisar på fest =)

2008-10-17 @ 19:52:17
Postat av: Lady

Åhhhhhh, jag vill också vara med er nu =( Miss you redan, hur fan ska jag klara mig utan dig i ett halvår??????????????????????????????????

2008-10-17 @ 20:19:32
Postat av: Thomas

Fortfarande på G? =)

2008-10-18 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0