Oj Oj Oj

Ja vi ska nog inte nämna hur full den här damen var igår kväll...innan klockan ens hunnit bli 23.00!! Jag satt och plugga i skolan till åtta på kvällen, skyndade mig hem, fixade till mig och sen så var det förfest. Det ser ut som tredje världskriget hat brutit ut här med kläder, kuddar, burkar och flaskor överallt.

Väl på krogen så träffar jag på en massa kompisar som nästan tvinga mig att dricka mer och mer och mer för att fira Italien. Jag gick omkring och sa sååå himla mycket konstigt till allt och alla. Som att jag skällde ut ett gammalt ligg för att han aldrig hälsar, vilket han gör. Tror till och med att jag sa till en av vakterna att han fick värma mig hahahaha!!!

Nej jag har kommit fram till att man absolut inte får låta mig springa runt på staden ensam, påverkad av alkohol utan någon form av övervakning!!! Jag är en fara för mig själv och alla runt omkring mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0