Summa summarum

Om vi ska summera helgen så måste jag säga att den har vart fylld med en massa skoj! Lite mer än vad som är nyttigt för en men det gör väl inget. Just nu sitter jag ensam i mitt rum och "pluggar"  men jag lyckas visst inte få något gjort. Jag har dock varit super duktig denna helg, om vi bortser från allt alkohol och knäppt jag gjort så har jag ändå pluggat till kl åtta både fredag och lördag! Tummen upp för mig...fast jag hade hellre velat ha en snoppen upp för mig!

Jag träffade på en jätte söt pöjk igår och han verkade lika intresserad i mig som jag i honom och det mina vänner är ett väldigt ovanligt fenomen. Han tyckte iallafall att jag var väldigt trevlig så jag hoppas att jag träffar på han igen!! Nu ska jag vara väldigt tråkig och återgå till mitt så kallade plugg...kanske kollar runt på youtube istället...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hoppas??!!

Är det inte bättre att se till att ni träffas igen?

Det skulle han uppskatta :-)

2008-10-26 @ 21:24:08
Postat av: tallica

Ja jag hoppas att han skulle uppskatta det :)

2008-10-30 @ 20:55:58
Postat av: Thomas

Hoppas??

Både du och jag vet ju att han skulle uppskatta det :-)

2008-10-31 @ 10:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0