Underbara dagar!

Jag har haft två helt underbara dagar! Jag nämnde att mitt ex ville komma och hälsa på mig, det gjorde han. Han kom i måndags kväll och ligger just nu fortfarande i min säng och sover. Tro det eller ej men killen har mognat jätte mycket. Vi har vart ut och käkat, myst hemma och spelat bingo med pensionärer! Det har varit jätte kul! Nästan som gamla goda tider innan allt blev skit mellan oss.

Jag behövde verkligen det här. Jag behövde verkligen närheten, kramarna och kyssarna! Men vi har även pratat om nytt folk som man träffat. Han berättade om en tjej han träffade i några månader och även visade kort på henne. Och jävlar vad hon är vacker!! En del av mig vart jätte glad för honom, att han äntligen gått vidare men en del vart även lite avundsjuk. Men men antar väl att det ska vara så. Jag menar han var min första kärlek och jag kommer alltid att älska honom...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Så skönt att det blev bra!!!! Grattis =)



2008-10-16 @ 12:17:52
Postat av: tallica

Tack =)

2008-10-16 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0