Va fan ska jag göra??!

Jag var ut med några kompisar lördag kväll och festade. Vi hade jätte kul! Mot slutet av kvällen så träffade jag på min kompis pojkvän. Vi kan kalla honom för Äcklet! Jag stod och pratade med Äcklet en stund och allt var som det brukar vara. Helt plötsligt så lägger han ena armen om min midja och säger följande:

"Jag skulle kunna göra så mycket med dig...jag skulle kunna äta upp dig"

Sedan tar han mig på röven!! Förra helgen så träffade jag på honom på krogen också där han upprepade gånger tar mig på rumpan och har sig. Vad fan ska jag göra??? Jag mår as dåligt över det och vet inte om jag ska säga till min tjej kompis eller inte. Hon var en gång i tiden jävligt bra vän till mig, vi har sen hon flyttade ihop med detta äckel glidit ifrån oss andra jätte mycket. De har redan en massa problem och hon funderar på att flytta ut till något eget istället. Så jag vet inte om jag ska säga något till henne eller inte.

Om det hade varit jag så hade jag velat veta...deffinitivt! Men om jag ska vara självisk så vet jag inte om jag orkar med allt drama som kommer att efterfölja om jag berättar för henne. Något liknande hände en väldigt nära vän till mig och fyyy faaan vilket jävla liv det vart efter att hon berättade för tjejen. Detta var as länge sen men än idag är inget löst och mycket är spänt. Jag vill inte hamna i samma situation men känner mig skit fittig om jag inte säger något.

Fan...KUKEN!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du har rätt - han är ett äckel!

Men låt inte det smutsa ned dig, det är hans problem.

Det bästa du kan göra för din kompis är att höra av dig, finnas där om hon vill prata. Men du behöver ju inte spä på hennes problem genom att berätta om hur hennes pojkvän behandlat dig.

Men att finnas där, lyssna och prata - det är det bästa du kan göra. Ring henne :-)



2008-10-05 @ 08:32:59
Postat av: tallica

Jag håller med dig...men kan inte hjälpa att få dåligt samvete. Känns som att jag borde säga något men jag vet inte...

2008-10-05 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0