Varför är tjejer så naiva??

Jag berättade juh gör min tjejkompis att hennes pojkvän som hon bor tillsammans med har upprepade gånger tafsat på mig och sagt saker. Nu har hon konfronterat honom och vet ni vad hans ursäkt är?! Han säger att han kanske uttryckt sig klumpigt, tagit mig på rumpan för att "knuffa" mig fram till en annan kille och att han trodde att jag skulle klara av den jargongen med han! Och vet ni...hon tror på honom!

Men självklart att hon tror på honom för att de flesta tjejer är så jävla naiva att de väljer och tro på killen trots att allt talar emot och att ursäkten är kass! Sen så messar hon mig och ber om att jag inte ska döma henne och stötta henne i hennes beslut...javisst absolut!

Förutom detta så är han ett jävla svin mot henne, trycker ner hennes självförtroende, är svartsjuk som fan, tar jämt och ständigt upp hennes gamla ex och tycker att hon varit en hora innan!! Men hon tycker att de har det bra ändå...vad ska man annat säga än att lycka till! 

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - vad kan man göra annat än att skratta?

Och - JA - Lycka till är det enda du kan säga till dem....

Fast det bästa av allt är att du har gjort vad du har kunnat göra =) Nu kan du med gott samvete släppa taget om dem!

2008-10-11 @ 08:25:02
Postat av: tallica

Ja precis och det är exakt vad jag tänker göra!

2008-10-12 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0