Tröga jävla fanskap!!!

Åh jag är sååå äcklad just nu!!! Precis efter att jag skrivit färdigt förra inlägget så knackar det på min dörr. Jag ignorerar och det knackar igen. Jag tänker nu att det kanske är min tjej kompis som behöver något så jag går och öppnar. Där står en kill kompis som utan inbjudan bara kommer in. Han vill att jag ska följa med på efterfest och jag tackar artigt nej. Han tjatar och tjatar så till sist säger jag att jag kan följa med en liten stund (efterfesten var hos grannen). Just precis när jag tror att vi ska gå så tar han tag i mig och kysser mig. Jag tror helt ärligt att jag spydde lite i min mun!! Jag blev äcklad så in i helvete!!

Jag drar mig ifrån honom och säger att jag har känslor för en annan kille så att han ska fatta att jag inte är intresserad. Nej då försöker han bara ännu mer. Tröga jävla fanskap!!! När jag äntligen fått han ur lägenheten och in till grannen så tänker jag att jag kan smita hem och sova nu. Jag säger god natt till alla och går hem. Det går kanske två minuter och det knackar på min dörr igen. Jag öppnar dörren och fanskapet kommer in innan jag ens hinner se vem det är. Han börjar krama på mig och försöker kyssa mig igen. Jag säger att jag ska lägga mig och att han borde gå hem. Då frågar han om han får sova hos mig!!!

Vad faaaaan tror han att jag ska svara på det???!! Helt ärligt hur korkad får man vara?? Precis innan så kysste han mig och jag säger att jag har känslor för någon annan och sen så frågar han om han får sova hos mig!!! Korkade jävla små pojkar!!! Jag säger juh självklart nej. Då säger geniet att han kan sova på min soffa och jag svara då fort som faan att jag inte har någon soffa och att han ska hem! Efter en liten stund gav han upp och insåg att han inte skulle komma nån vart så han drog.

Jag kan inte med ord beskriva hur äcklad jag är just nu....åhhh! Jag vill använda någon form av rengöringsmedel på mina läppar. Åh jag kan inte få bort smaken av hans äckliga läppar och snus/sprit andedräkt!!!

Varför är jag ständigt föremål för alla äckliga killar??!! Varför kan det inte dyka upp en normal kille som inte försöker våldta mig med sin äckliga mun??!!

Jag har fått nog!! Jag tänker nu göra uppror!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0