Allt jag tänker på är SEX!!

Yes det är något fel, jag har hamnat i någon form av sovdvala...kanske järn brist. Men fy faaan va trött jag är hela tiden...kanske sex brist vad vet jag. Allt jag vet är att mina dagar bara flyger iväg medans jag ligger och sover...och sover! Idag vaknade jag kl. 13.00! Det är väl liiite överdrivet!! Måste göra något åt det här!! Jag har verkligen jätte svårt att gå upp om mornarna, klarar helt enkelt inte av att lämna sängen. Ska fan kolla på stan om jag kan hitta såna här kost tillskott tabbletter så jag får i mig allt som behövs under dagen...men gud vad snuskig jag är. Vet ni vad jag tänkte medans jag skrev den där meningen haha?

"Då är det bara en sak kvar att få i sig under dagen...en penis!"

Nää nu är det officiellt! Jag mår inte bra psykiskt. Allt jag tänker på är sex! De kallar mig juh inte för det lilla äcklet i onödan!! Ok så här gör vi. Jag tror att om jag får ligga så kommer allt att bli bättre haha! Ska vi testa?? Ok måste bara hitta någon (helst frivillig) som vill ta en för laget...i vetenskapens namn! Här ska det juh undersökas!

Här är listan för alla frivilliga att skriva på...



Kommentarer
Postat av: mats

redan sagt att jag ställer upp för laget :P

2008-09-20 @ 13:57:18
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: tallica

Hahaha va skönt att veta att det är någon där ut som vill!! Men var försiktig med vad du säger...kan hända att jag håller dig till ditt ord ;)

2008-09-20 @ 18:08:39
Postat av: mats

fast svårt att hjälpa till när jag inte vet vem du är -.-

2008-09-27 @ 14:07:20
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: tallica

du kanske får veta en vacker dag...

2008-09-27 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0