Dagens lista nästan avverkad!

Yes jag var visst jätte effektiv idag! Har faktiskt fått en massa gjort! Det blev visst lite fler saker på listan men så här vart det:

1. Äta,
2. Duscha
3. Städa, jätte rent och fint hos mig nu
4. Tvätta, fanns inga tider idag
5. Plocka upp lite grejer på stan...hann inte
6. Tömt alla påsar som ligger här och där
7. Pluggade ung en timme iallafall
8. Sorterat alla mina skor
9. Vart ute och tagit en promenad
10. Dammsög min bil

Så jag är ganska nöjd med min dag...och mina tuttar. Mina tuttar är nämligen väldigt fina idag =) alldeles mjuka och fasta  på samma gång!

Kommentarer
Postat av: mats

Har du gjort nått speciellt med tuttarna eller har du bara tur idag?

2008-09-17 @ 23:09:39
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: tallica

haha nej inge speciellt alls...jag tror att de ibland vill ha lite extra uppmärksamhet så de blir lite väl "uppåt" if you know what I mean ;)

2008-09-18 @ 01:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0