Den gyllene listan...

Jag har en liten svart bok som jag har skrivit ner namn på de killar jag har legat med. En sida för varje kille. Den har fått namnet Den Gyllene Listan...vet inte varför just gyllene men jag tyckte tydligen att det var passande när boken skapades. Jag skriver oxo ner det första jag tänker på. Exempelvis så har jag skrivit så här på en av killarna, namnet är förstås påhittat:

Sven Svensson
  • Min "Mount Everest"
  • Rykande het --> blåmärken
  • "One night stand"
Detta betyder:
Denna kille hade jag spanat in och suktat efter i ung 10 månader innan vi hade sex. Därav Mount Everest, tog mig nämligen bra lång tid att bestiga honom. Det var en magiskt kväll! Killen är ganska stor i kroppen och bra längre än mig. Han var helt vild i sängen och jag gick därifrån med blåmärken lite här och där och ett trasigt armband. Bland det bästa sex jag har haft. Jag vet inte om det berodde på att jag hade velat ha honom sååå länge eller om det var för att han slängde mig fram och tillbaka som en liten trasa i sin king size bed. Denna underbara man fick jag enbart smaka på en gång men bilden av han över mig med sin svettiga sexiga kropp kommer för alltid att vara inpräntat i mitt minne.

Jag är ännu inte riktigt redo att avslöja hur många sidor som är ifyllda i min lilla svarta bok men det är tvåsiffrigt och jag vet att siffran kommer att öka och öka. Det är för att jag älskar sex...jag har absolut inga problem med det och tycker att fler borde utforska allt det goda som sex ger. Det fina, passionerade, svettiga, råa, hårda men samtidigt mjuka...nä nu blir jag nästan lite upphetsad. Ska nog sätta igång och göra mig iordning. Ikväll ska det tunga artilleriet (de uppsvällda tuttarna) fram ooch vem vet...jag kanske får ligga!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0