Den konstiga mannen + hagelbössa

Vet ni vad yours truly har gjort idag?? Skjutit med hagelbössa och och nån till gevär som jag glömt namnet på. Det var hur roligt som helst!! Hur gick detta till...jo! Runt kl 12 så ringde den konstiga mannen Mr D och sa att han skulle ta med mig ut på äventyr. Jag skulle klä mig i oömma kläder. Va fan ska vi gö tänker jag. Men men jag åker hem till honom och han kommer ut med en hagelbössa, ett gevär och en kartong som det står lerduvor på. Snacka om att jag blev chockad!! Vi åkte ut och skjöt. Jag har ju aldrig skjutit med riktiga vapen så han fick ha en liten genomgång med mig först.

Sedan sörru så fick jag greppa om geväret, sikta och skjuta. Fan va det small till!!!! Hur jävla roligt som helst!!! Den här karln må vara konstig men nog fan vet han hur man har kul haha! Hur som helst så frågade han om vi kunde kolla på film ikväll oxo... =). Hur det går kommer jag att rapportera in som vanligt! Nu måste jag fixa till frillan lite grann.

Ha de bra folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0