Det lilla äcklet har talat

Just nu sitter jag och ska plugga egentligen...som ni ser så verkar det gå hur bra som helst. Så istället sitter jag och låter mina tankar föra iväg mig. Jag vill gå på date! Ni vet en riktig date där man inte känner varandra och kanske går ut och käkar middag och får prata om sig själv och fråga en massa. En riktig date där kille plockar upp en och sedan följer en till dörren...där han kanske får en god natt puss! Va mysigt med något sånt. Jag har aldrig varit på date. Jag är snart 23 år gammal och aldrig varit på date men jag tror att det är väldigt många som inte vart det.

Nuförtiden så har det blivit så vanligt att om man fattar intresse för varann så föreslår någon (ofta killen) att man ska komma över och titta på film. Visst det kan juh vara hur mysigt som helst men då med någon som man känner lite grann. Någon man inte känner så bra så skulle det vara roligare med en riktig date. För om man träffar någon för en film hemma så brukar det oftast resultera i att man rå hånglar eller kanske till och med har sex. Ja jag vet att det inte behöver resultera i samlag men det blir oftast så. Tänk att man sitter nära i mörkret helt ensamma...klart man vill göra grejer då. Fast det kanske bara är jag...jag är juh tydligen det lilla äcklet hahahaha!

Är det någon jag är intresserad av och vi är ensamma i mörkret så har jag fan svårt att hålla fingrarna i styr. Vill nästan då vända mig till killen och be han dra över mig....det lilla äcklet har visst talat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0