Du är tillsammans med min kompis!!

Vad gör man om din kompis pojkvän tafsar på dig lite på krogen?? Han var visserligen full men det var jag också och ändå så visste jag att det var fel. Han var fööör trevlig mot mig, kramade på mig liiiite för mycket och tog mig visst på rumpan väldigt för mycket. Och jag försöker nämna flickvännens namn så många gånger jag bara kan så han fattar att jag tänker på henne och att han inte ska försöka med något. Men det gick visst inte fram. Han ville däremot att jag skulle messa henne och säga att hon skulle sluta vara dum mot han. Faktum är att han är svinet i förhållandet.

Va ska man göra?? Ska jag säga till henne?? Känns så onödigt om det bara var en jätte dum fylle grej. De har så mycket problem redan...varför lägga på en till grej?? Usch...det gör ont i mitt lite för stora huvud.

Råd...tack!

Kommentarer
Postat av: Lady

I never liked the dude to begin with...lömsk typ..

2008-09-29 @ 11:06:44
Postat av: Thomas

Svårt läge!!!

Men det är inte ditt ansvar att fixa deras relation. Om de inte kan prata så är det deras problem och deras ansvar.

Ska fundera mer....

Men - släpp taget. Dte är inte ditt problem!

2008-09-29 @ 12:59:27
Postat av: tallica

Mmm jag gillar inte honom alls. Men men jag låter det vara...helt rätt inte mitt ansvar.

2008-09-29 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0