Fina penisar...

Vad gör en penis fin? Hade en liten konversation tidigare med en kompis om en fin penis och då började jag undra hur en fin penis ser ut. Vilka kriterier måste uppfyllas för att penisen ska anses vara fin? Stora frågor det här...

Penisar kommer ju i olika storlekar, former och färger. Vissa är raka och vissa är snea...så pass snea att man måste ställa sig runt hörnet för att knulla med den...hahahha tyckte jag var rolig där! Hur som helst, ska den vara omskuren eller är förhud att föredra? Personligen så tycker jag att det kan vara lite svårt att tillfredställa killen med handen om han är omskuren...man har lixom inte så mycket att "dra" i om ni förstår vad jag menar...

Det här är ingen pervers undersökning utan jag undrar genuint vad som anses som en fin penis. Vet du?? För jag har hittills inte stött på en penis och tänk:            "Oj va fin den här penisen är.."


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag har ju inte sett så många... eller ens någon annan, utom i duschen på gymmet...

Men jag är rätt nöjd med min egen :-)

2008-09-18 @ 06:29:28
Postat av: tallica

hehe då är den säkert jätte fin! Det hade kanske blivit lite pinsamt om du stått o glott på de andra killarnas penisar haha!

2008-09-18 @ 13:22:25
Postat av: Jonas

du får väl dra lite i örat på nästa omskurna kille du träffar, så att han visar dig hur man gör istället :P (det är inte så svårt, är själv cuttad sen födelsen).

2010-09-29 @ 05:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0