Inatt fick jag skeda!

Jajamensan...jag lyckades hitta mig en karl som ville skeda med mig inatt. Han var inte så himla snygg men han hade en otroligt fin kropp, och jag tar vad som helst just nu så länge armarna vill hålla om mig! Han skjutsade hem mig på sin cykel hahaha och följde mig till dörren. Där vid dörren gjorde han inga försök till att få komma in men jag märkte att han ville. Så jag tar tag i hans krage på jackan och säger:

"Du ska skeda med mig inatt!"

Sedan drar jag in stackarn haha. Han klädde av sig framför mig (behöll kallingarna på) och jag kommer ihåg att jag tyckte tyst för mig själv att det skulle bli väldigt trevligt minsann att få bli den inre skeden :)! Och det blev jag...han var inte blyg med att krypa tätt intill och jag sa absolut inte emot. Det blev lite hångel och han ville juh självklart mer men det kändes att det räckte för mig. Det här känns ganska konstigt för mig men det räckte med lite hångel och kramar...och lite torr juck. Vanligtvis så brukar jag bli helt knäpp när jag hånglar för hånglar jag så ska jag ligga! Men jag kommer ihåg att jag tänkte att jag inte ville ligga med hans snopp. Jag hade inte sett eller kännt på den...eller jo ja kände den mot min rumpa men ändå. Så gick det och så är det!

Det känns bra just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0