Könsmottagning

Idag har man varit på könsmottagningen...ja ni läste rätt! Jag har alltid kondom vid de få tillfällena jag har sex men jag är en väldigt nojig människa. Så jag testar mig ganska ofta...vilket är skit bra och något alla borde göra!

En sak stör vi oss på dock...namnet! KÖÖÖNSMOTTAGNING haha varför måste det ha ett så äckligt namn? Det kan för fan heta vad som helst men inte KÖÖÖNSMOTTAGNING! Låter som om man går dit och blir mottagen av ett gigantiskt fladdrande kön! Och en sak till...kan de inte separera mottagningen för killar och tjejer. Lokalisera de på olika ställen. Jätte kul om man går till KÖÖÖNSMOTTAGNINGEN och i väntrummet så sitter det någon man är lite bekant med eller ännu värre...någon man har legat med! Fy fasiken vad pinsamt!!

Kommentarer
Postat av: MERRY

hahaha fett pinsamt,

btw angående videon, haha jag har ingen aning varför han var så skum framför kameran :P

2008-09-15 @ 12:05:50
URL: http://aktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0