Oj jag har visst en dejt...

Ja nu är jag hemkommen frånmin vilda kväll på krogen. Det har varit ganska kul ikväll måste jag säga. Kvällen började hos en tjejkompis som är helt jävla underbar med sin hysteriska humor! Sedan bar det av mot krogen...måste säga att jag har kul med henne vart jag än är! Mot slutet av kvällen så var det dags att gå hem och hör och häpna! Jag blev utbjuden på en dejt av en karln. Jag skulle gå förbi honom och han ville bjuda ut mig på middag och två glas vin...med två kompisar som stod bredvid och tyckte att jag inte kunde säga nej så hade jag inget annat val än att säga ja. Vi bytte dock inte nr men när vi skildes åt så var han med min kompis och jag hann lite diskret säga till kompisen att han skulle ge mitt nr till han. Får se hur de där går. Jag har aldrig varit på en riktig dejt så om detta blir av så lär det bli väldigt intressant...

Nu ska jag krypa ner i min säng och krama kudden och jag måste säga att jag är lite förvånad att jag lyckas skriva nästan helt korrekt trots att det snurrar  i mitt huve ganska rejält just nu. Hoppas att ni där ute i cyber space sover gott denna lördags natt...pözz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0