Sluta röka!

Jag är en rökare, jag har rökt ett visst antal år. Tycker juh att det är så himla gott att röka när alla andra tycker att det är äckligt. Men som sagt så har jag ont i halsen och hostar som om jag hade bronkit! Så jag har inte rökt så mycket på sistone. Under helgen rökte jag kanske sammanlagt knappt ett halvt paket vilket är väldigt lite då vi har festat massor. I måndags rökte jag en cigg och har inte rökt sen dess!!

Detta betyder att hela tisdagen och hela dagen idag har jag varit rökfri!!! Tummen upp för mig!! Som en vän till mig säger:

"Jag ska inte sluta röka utan jag röker bara inte för tillfället..."

Så jag gör så oxo, jag låter bli att röka för tillfället, kanske tar en då och då men tror inte det blir lika mycket som förut. Hejja Mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0