Spara eller Slösa?

Är du en Spara eller Slösa? Kommer ni ihåg de från när man var liten...Spara och Slösa? Jag tror att Spara var blond och Slösa hade antingen brunt eller rött hår, kommer inte riktigt ihåg. Hur som helst...jag är en riktig slösare, jag kan bara inte hålla i pengar. Denna månad ska jag verkligen försöka spara lite pengar. Inte till något speciellt men så att man har till en regnig dag och om jag känner mig själv så kommer jag inte att få en regnig dag utan en fucking jävla tsunami. Jag har inga sparade slantar alls. Så jävla oansvarigt egentligen. Men men nu ska jag banne mig försöka styra upp det här! Jag måste sluta med att impulshandla så jävla mycket!!

Så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0