Svamp!!!

Idag ska jag plocka svamp...jag har aldrig plockat svamp i hela mitt liv. När jag har plockat svamp och haft mig en husvagns semester så är jag nog en fulländad svensk hahaha! Vi testar tycker jag.

Jag ser fram emot det. Jag, en kompis och sedan bara den öppna vilda naturen. Allt kan hända!! Fast tänk om det kommer nå djur?? Typ en björn eller räv...tänk om vi stöter på en ekorre???!! Visst jag tycker om djur och så men vilda sådana blir jag nog lite rädd för. Så jag tänker vidta försiktighetsåtgärder!! Dessa föremål tänker jag ha med mig:

1. Påse (för att lägga svamparna i)
2. Mina cigaretter
3. Gummistövlar
4. Hårspray
5. Tändare

De två sista föremålen skall jag använda tillsammans om det dyker upp något djur. Ni vet säkert hur jag tänkt göra...sååå om ni hör på nyheterna angående skogsbrand så är det med all sannolikhet jag som råkat stöta på en ekorre och skitit på mig av rädsla och skrikit:

"ATTACK!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0