Var är diciplinen??

Jag har nu suttit och försökt plugga i ett par timmar...hur tror ni att det har gått? Jag har ännu inte öppnat mina böcker. Vet ni vad jag gör istället....surfar!! Jag erkänner...jag har ingen diciplin gällande mitt plugg just nu, ingen alls! Någon borde ta internet och tv:n ifrån mig. Visst hade du fått slåss till döden om du hade försökt men någon måste göra det. Ta en för laget!!!

Hur får man bättre diciplin?? Jag vill ha bättre diciplin!! Jag vill vara en sån student som jämt och ständigt sitter med näsan i böckerna istället för munnen i en flaska...oops. Nej nu ska jag ner till kafeterian och köpa mig en macka, om jag får något att tugga på så kanske jag pluggar...vi testar!

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0