Vaxad och fit for fight!!

Ja dagen har inte varit så produktiv för mig, har mest legat i sängen framför tv:n och inte gjort något alls. Mycket för att jag har otroligt mycket träningsverk i armarna. Hagelbössan och geväret vägde visst jätte mycket och ont i armarna har jag av att hållt i de så mycket. Men fyyy fasiken va kul det var...man känner sig lite mäktig när skottet går av!

Hur som helst...det är en ny dag, solen skiner och mina tuttar har svullnat upp. De är verkligen as fina!! En gång i månaden så svullnar mina tuttar upp och bli ung en storlek större! Detta har absolut inget att göra med mensen för mens ska jag inte ha på ett tag. Mina flickor vill tydligen en gång i månaden säga hej extra tydligt och högt!! Lite fåfäng som jag är så ska de juh självklart visas upp =)

Så ikväll ska jag ut med tjejerna (tjejkompisar...inte tuttarna enbart) och göra staden osäker! Jag funderar på om jag ska ha en farlig urringning och passa på att jag har uppgraderats från två små plommon till honungsmeloner...yeah man! det blir nog den farliga urringningen. Jag skulle behöva den ytliga uppmärksamheten efter gårdagens depp med Mr D...Jag är juh trots allt vaxad och fit for fight!!

Se upp pojkar för ikväll kommer mitt sexiga alter ego fram och ingen går säker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0