Att bara gråta...

Gråta...ibland är det så skönt att bara gråta. Jag behöver ingen anledning, jag behöver inte vara ledsen eller arg. Det räcker med att jag hör en låt som berör en eller ser en reklam som är sorglig. Då kan jag bara brista ut i tårar. Det är inte så att det gör ont i min själ eller hjärta. Det är bara att få lätta på "trycket". Ni måste tycka att jag är knäpp nu men jag lovar att det är så skönt. Jag känner ett lugn och en sorts lättnad efteråt...går inte o beskriva...

Ibland kan jag leta upp en film som jag vet är jätte sorglig och titta på den för att jag vet att jag kommer att gråta en skvätt.



Kommentarer
Postat av: Thomas

Det låter rätt skönt!!! Konstigt....

2009-04-22 @ 02:05:33
Postat av: tallica

konstigt nog så är det rätt skönt...

2009-04-22 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0