Jag antar utmaningen!

Ok jag har blivit utmanad av Miss PinkLady och gott folk ni känner juh mig! Jag backar aldrig från en utmaning hehe! So here we go!

4 tv-program jag brukar se: går inte att kolla på tv här i italien eftersom ALLT e dubbat!


4 saker jag gjorde i går: var i skolan, bloggade, drack och dansade!


4 saker jag längtar till:
 Sicilien, Sverige, Min familj och vänner!


4 saker som står på min önskelista:
Bra jobb, egen lya, pengar och framgång!


4 saker jag avskyr:
Krig, falska människor, lögner och då menar jag riktiga inte små vita lögner och att fixa håret!


4 saker jag tycker om att göra: Shoppa, ha SEX, göra absolut ingenting och dansa!

4 saker jag åt i går: Bröd, ägg, kyckling, kebab


4 bloggar jag utmanar:
Småbloggskommentatorn, Brunetta, Brainflakes och Malin Linnér!

Come on Bitches!!


Kommentarer
Postat av: Småbloggskommentatorn

Har gjort den nu! Checka svaren på www.metrobloggen.se/bloggk!

2009-04-03 @ 18:00:43
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0