Kan ja va gravid???

Ok nu har det gått exakt 9 dagar sen jag borde fått min mens. Det vill säga jag 9 dagar sen....9 DAGAR!!! Jag har aldrig vart 9 dagar sen! Jag brukar alltid ha min mens med 28 dagars mellanrum...kanske nån dag tidigare eller nån dag sen men aldrig så här. Visst har jag haft sex...massor oxo men jag har alltid skydd! Jag använder ALLTID kondom! Jag är verkligen jätte jätte noga med kondomer. Men sen så finns juh risken för att kondomen kan spricka. Om det har hänt så vet jag inte om det.  FUCK!

Så idag köpte jag ett graviditets test. Den ligger på bordet framför mig nu. Självklart så måste min kropp kämpa emot för tydligen så vägrar jag att bli kissnödig! Jävla skit!

Jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: Muppen

Återkom då! För guds skull, kvinna! ÅTERKOM!! =S I command you to pee!

2009-04-03 @ 18:39:18
Postat av: tallica

hahahha ok!

2009-04-03 @ 18:45:52
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0