Kroppshår...äckligt eller snyggt??

Varför har vi hår på de konstigaste ställena??? Vem fan vill ha hår på stor tån???!! Varför är det ens osexigt med hår?? Vem fan kom på att vi kvinnor måste vara lika kala som hårlösa jävla katter??? Och nu så har "trenden" gått vidare till grabbarna...nu måste de stackarna också vara nakna på huden. Jag är trött på att plocka ögonbrynen och raka benen och vaxa ponin....tänk om jag vill gå omkring hårig?? Nej då skulle jag inte känna mig attraktiv för att jag har fått det inpräntat att hårlös och len är lika med fräsch och sexig.

Kanske ska starta en ny trend....hårig och sträv är lika med fräsch och sexig... hmmmm tror fan att det kanske kan gå!Vilka är med mig???? Ok ingen varken rakar, plockar eller vaxar sig på en månad...bara för att!!!

POWER TO THE HAIR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vill ju inte gå in på några detaljer... men kinesiska tjejer har ofta en anna syn. Och rakar sig inte alls. Men duschar istället ofta, så de är alltid rena och fräscha. Fast nu vet jag ju inte om det gäller alla... bara en :-)

Lite ovant i början, men nu är det inga problem alls! Känns helt ok och till och med lite extra sexigt, naturligt på nåt vis.

Testa :-) Vad kan hända???

2009-04-15 @ 07:11:09
Postat av: tallica

hmmm du kanske har upptäckt något där...

2009-04-15 @ 12:19:01
Postat av: Ajlin

Jag har då inte rakat benen på minst en månad, jag kan lika gärna gå hårig en månad till.

2009-04-15 @ 14:27:37
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har upptäckt mycket :-)

2009-04-15 @ 16:01:34
Postat av: tallica

Ajlin: hahaha underbart!! jag har nu inte rakat benen på en vecka och börjar se ut som Chewbakka haha!

2009-04-15 @ 18:19:08
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, jag är med på murran, måste ändå spara ut nu så jag för första gången i mitt liv ska vaxa mig inför sommaren, sån där som vaxar rubbet.. AAAJ!

2009-04-16 @ 00:10:03
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

hahah söt du e! men tänk på att du inte behöver spara så mycket och att vaxningen håller ung 3 veckor ba...men det är fan sååå mycket bättre än rakning!

2009-04-16 @ 15:04:10
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0