Look at my tight ass!!!

Fan va hurtiga och duktiga jag och min roomie Licious vart idag. Vi har varit i skolan som duktiga studenter! När vi kom hem så satte vi på oss tränings shorts och linne (as varmt här nere idag) och gick ut och sprang. Vi gick i rask takt, sen så joggade vi och sen så gick vi i rask takt igen...ni vet i intervaller. Sedan gjorde vi några situps o andra övningar. Efteråt åt vi en rikigt god sallad! Jag kommer inte ihåg sist jag tränade. Jag tränar juh aldrig...utan går omkring med min fladdriga röv och är allmänt nöjd. Men nu så kändes det som att det är dags att ta tag i skiten!!

Så nu sitter jag här ganska mörbultad och nöjd :) jag känner redan att min ass e tightare!! LOOK AT IT!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0