Naiva lilla pojke...eller?

Oj oj fröken tallica har varit väldigt busig minsann! Igår kväll träffade jag Paks (en spanjor jag träffade för över en månad sen), vi var hemma hos honom och kollade på rullen Wanted, vilket suger förresten! Denna kille e as mysig, kysser jätte bra och pluggar till veterinär. Efter filmen tyckte jag att det var för sent att ta bussen så Patrick fick komma och hämta mig. Han har juh då ingen aning om att jag vart på en filmdejt...till honom sa jag ba att jag vart hos en kompis.

Naiva lilla pojke tänker jag men det visar sig att Patrick inte är så naiv som jag trodde...han är visst en slug liten räv! Precis som jag själv! Berättar mer när jag ätit!

Kommentarer
Postat av: Muppen

Jag gillade inte heller Wanted.. Men världens kräsnaste F gjorde det =S Jag tyckte att den kändes som en lång version av Coca Cola Zero reklamen!

2009-04-05 @ 19:09:09
Postat av: tallica

haha det var fan det!

2009-04-05 @ 19:21:45
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0