ROME.....here I come!!!

Jag satt ute i solen med min rommie och gungade för några timmar sen. Vi va ganska uttråkade...så jag sa att vi skulle åka nånstans...ba så där! Hon tyckte Rom och jag tyckte varför inte!!

Så nu har vi bokat hotell och biljetter till Rom och ska åka om ett par timmar. Vi åker till ROM om ett par timmar!!!!! Helt jävla sjukt! Vi kommer att vara i Vatikan staten över påsk...fatta va mäktigt det är!! Detta betyder då juh att jag inte kommer att blogga på ett par dagar...ni får stå ut helt enkelt mina kära! Så är det när man är lika impulsiv som fröken tallica!!

Kram på er och GLAD PÅSK!!!!



Kommentarer
Postat av: Thomas

Enjoy Rome =)

Så rätt att dra iväg över helgen!!!

och du - hur coola är inte du och jag??

Sitter och snackar mellan Rom & Shanghai hahaha

2009-04-10 @ 02:43:54
Postat av: tallica

vi àr juh helt jàvla underbara!! det àr sà det ska levas min vàn!

2009-04-10 @ 08:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0