Oj oj där var det nåt!

Det hände något konstigt i torsdags när vi var ute. Kommer ni ihåg Paco?? Han var med oss. Vi blev alla som vanligt jääätte fulla och vi hade skit kul! Men vid ett tillfälle så blev det så att jag och Paco vart ensamma på dansgolvet. Han ställer sig då bakom mig och håller om mig. Vi dansar i nån minut och medans vi dansar så tar han min hand. Han tar min hand och lägger den över sitt kön...!! Ja ni läste rätt...han tar min hand och lägger den över sin ljumske! Och vet ni vad?? Jo han hade världens stånd!! Jag vet inte riktigt vad han hade tänk skulle hända men inte fan trodde han väl att jag skulle gö nåt??

Hahaha så där står jag...full som fan, med min hand på hans erektion och tänker på vad fan jag ska gö. Ska jag låtsat som inget eller ska jag vända mig om och ge honom en örfil?? Betyder detta att han äntligen vill gö grejer?? Vilket som så var jag för full för att orka med något så jag ba ignorera och dansade vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0