Fucking jävla svin!!!

För lite mer än ett halvår sedan så hamnade jag i en väldigt jobbig situation. En av mina nära vänner hade nyligen flyttat ihop med sin kille men deras förhållande var kasst som fan. Han var elak mot henne och tryckte ner henne ständigt. Jag tyckte aldrig om honom. En kväll träffade jag på honom på krogen och han tog mig på rumpan ett flertal gånger. Jag tänkte då att han var väldigt full och tänkte inte mer på det. Men han slutade inte utan två, tre gånger efter den kvällen så gjorde han samma sak igen när jag träffade honom på krogen. Varje gång när hon inte var med. Han klämde mig på rumpan flera gånger och sa saker som att:

"Jag skulle kunna göra så mycket med dig...jag skulle kunna äta upp dig.."

Jag ville inte säga något till min tjej kompis men kände att jag var tvungen. Hon var trots allt en av mina närmaste vänner. Men jag visste innerst inne att hon skulle välja att tro på honom om det kom til kritan. Det gjorde hon oxo.. Hon trodde på honom när han sa att jag var för full och hade ingen aning om vad jag pratade om. Men ändå vart jag chockad och grovt besviken över hennes beteende efteråt. Det hela slutade med att hon bröt upp kontakten med oss tjejer, vi var flera som umgicks ständigt. Jag tror att hon gjorde det för att hon skämdes över sitt beslut...men varför skäms hon om hon känner att det var det rätta beslutet?? Jag varken bad eller förväntade mig att hon skulle lämna honom...jag ville bara att hon skulle veta. Jag visste att jag skulle förlora henne men mitt samvete tog beslutet att berätta. Nu så vägrar äcklet att gå på fester där mina kompisar kanske kommer att vara. Och det för att han tycker att de har tagit min sida i situationen...även om de inte gjort det verbalt! Fy faaaaan va förbannad jag blir!

Fucking jävla svin som använder det som ursäkt....sanningen är att han inte vågar visa sitt patetiska ansikte!!!

Åh vad jag önskar att jag var hemma i Sverige just nu så jag kunde ta hans fula tryne och slå sönder honom...o sen banka lite vett i hans tjej som brukade vara smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0