Nu har jag ställt till det!

Men jag måste säga att jag har lyckats bolla med tre olika killar ganska bra o ganska länge! En av de (Patrick) vet att jag träffar andra men de andra två (Paks & Carlos) vet inte hehe. Så igår kväll var jag på krogen med kompisarna. Jag träffar på Paks där. Efter en stund så träffar jag på Carlos och de här två killarna e ganska olika. Carlos tycker om att kramas o pussas ständigt men Paks gör inte det. Så det första Carlos gör när han ser mig är att krama på mig en massa och pussa på mig. Jag som vanligt var väl lite berusad för jag inser inte att Paks står en halv meter ifrån och ser mig...

Så han ser mig kramas och pussas med en annan kille. Är inte riktigt säker på vad han tänkte då eller tyckte men jag såg inte honom mer under resten av kvällen och jag har en känsla av att jag inte kommer att få se honom nå mer heller haha!

Fan då! Paks har en jävligt het kropp! Här e han...synd ba att jag inte kommer att få klämma på hans fina stjärt nå mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0