VIP!

Oooooff jag vet inte riktigt var jag ska börja för att beskriva onsdags natten!! Fan va lyxigt...lyx, lyx...LYX!!! Jag och min rommie Licious va juh som sagt uppklädda till max och jag måste säga att vi var smoking heta!! Vi kommer till den här klubben Millionaire och jag kan inte beskriva stället! Ett jätte stort ställe, fräscht som faaan och skit bra musik!! De har en VIP del som är som en stor terass med överblick över dansgolvet. Där hänger de "viktiga" personerna....så jag var juh tvungen att komma upp där!! Med lagom mycket alkohol så anser jag mig vara viktigast på stället hahaha!

Snubben som stod vid ingången till VIP stället lät oss inte komma in...han sa att jag måste känna någon där inne. Fan tänkte jag och gick iväg...sur för jag ville verkligen komma in där! Det gick ungefär 10 min så ser jag att en kompis till mig står där uppe (han var med när vi fikade med en annan kompis som spelar i Juventus)! Hand i hand går vi tillbaka till snubben som inte ville släppa in oss från början. Antar att det lönar sig att känna en Juventus spelare för vi kom in!!

VIP är precis som de säger...mycket bättre! Från och med nu så vill jag inte hänga där nere bland de vanliga dödliga...nej nej nu är jag VIP material bitch hahahahahahahaha tror att jag fortfaranade är full! Nej men skämt åsido så var det faktiskt jätte lyxigt med en massa champagne o annat dricka som bjöds på! Efteråt gick på efterfest och spelade Guitar Hero och käka pasta...hemma hos Juventus spelaren!!!!!! (fan att jag inte kan säga vem av de det är!!!!!!)

Livet är wunderbart mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha jävla lirare du! Vi hade ju varit ett dreamteam du o jag! Hur länge stannar du? När ska jag komma? :)

2009-04-09 @ 18:09:54
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

hahha tror fan att vi hade rockat!! jag blir kvar till slutet av maj tror jag och du kan komm anär fan du vill !!!!

2009-04-09 @ 18:24:03
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Sarah

aaaahhh bara till slutet av maj? Faaaan, jag har semester 26, 27 och 28!!

2009-04-09 @ 18:53:16
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0