Vägrar väga mig!

Fan va hurtig jag vart idag! Det första jag gjorde imorse var att gå ut och springa!! Hahaha de som känner mig kommer juh undra vem jag är och vart tallica har tatt vägen! Men jag har fått en ny syn på träning...jag måste! För ni ser mina vänner så har fröken tallica gått upp ett par kg sen hon kom ner hit till Italien. Jag har inte vägt mig än så jag vet inte huuuur mycket men det syns iallafall...vilket som så vägrar jag att väga mig! De flesta av mina kläder har blivit en aningens för tajta. Så jag har börjat springa lite smått. Får se om det leder till något men jag fortsätter :)

Nu ska jag ut och lägga mig i solen....ska jobba på min bränna ;) och skriva på ett arbete samtidigt....blä!

Pözz!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Åh - det är skönt att träna!!

Bry dig inte om att väga dig, det är helt rätt! Kläderna är en bättre vägvisare =)

2009-04-15 @ 16:03:32
Postat av: Anonym

Att ta några promenader varje vecka funkar bra i längden. Gå intensivt och ofta i kanske 15-30 min varje gång. Helst en gång om dagen! ;)

2009-04-15 @ 22:35:48
Postat av: tallica

mm tänkte något sånt...så jag springer och promenerar i intervaller :) men en gång om dan blir nog liite svårt...hahah tycker att jag är såå duktig som orkar gö det här en eller två gånger i veckan!

2009-04-16 @ 15:01:03
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0