vet inte...

Idag eller igår sov jag från 17-20....därför e jag uppe nu! Är pigg som fan och tankarna snurrar i huvet. Vet att jag borde sova men vill nästan inte. Kan inte sluta tänka på Patrick...skumt! Är arg för att han inte kom igår, är arg för att han inte hört av sig idag...även om jag sa att han skulle radera mitt nr. Är mest arg över att jag aldrig hann få se honom i hans uniform...fan va hett de hade vart! Jag gillade juh att ligga me han o få dansa ihjäl mig me han på krogen. Synd att det slutade på det här sättet men det kanske var bäst ändå...

Jag drar juh härifrån snart och det kanske hade vart jobbigt att säga hej då...vet inte...tänker nog liite för mycket så här in på småtimmarna...vet inte vad det är jag saknar...



Kommentarer
Postat av: BeerMan

De e så de ska vara!! :)

2009-04-28 @ 05:56:14
URL: http://beerman.blogg.se/
Postat av: Muppen

Kanske en viss vakt som jag såg i skolan igår.. Han såg riktigt bra ut...jeans, vit piké och svarta solisar ;) Första gången jag sett honom sen du åkte..

2009-04-28 @ 12:18:14
Postat av: tallica

faaaaaaan va avis jag e!!! jag vill oxo se hans fina ansikte och söta stjärt!!!

2009-04-28 @ 13:50:07
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Såklart att det var bäst! en sån kille som bara inte dyker upp... när du var nyrakad...

Nej, det duger inte!!!

2009-04-28 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0