Arbetslös och bor med mina föräldrar...

Jag har flyttat hem till mina föräldrar nu. Det känns juh si så där kan jag säga. Jag älskar mina föräldrar...väldigt mycket. Men det är en annan sak att bo under samma tak med dom. Dom driver mig till vansinne. Redan första kvällen höll jag på att strypa min mamma. Fy faaan va grinig jag var. Och av nån jävla anledning så tycker pappa att det alltid är världens bästa idé att rensa diverse förråds rum när jag är hemma. Så ni kan gissa vad jag har gjort idag. Yes jag har hjälpt far att rensa förrådet...jag har nu ont överallt!

Jag är arbetslös och har inga pengar. Jag har två löner från sommarjobbet som jag får in nu den 25:e och nästa månad. Dom pengarna måste jag hålla i för jag vet inte när jag får pengar nästa gång....om jag får pengar igen! Måste härifrån....mina föräldrar kommer att driva mig till vansinne!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0