EX Panik!!!

Ok jag är för tillfället på en minisemester. Jag går in på min mail för att kolla lite snabbt bara och ser då att mitt ex har mailat mig. Han har skrivit detta och enbart detta:

"Vill du ses o prata någon dag?"

Okej jag får panik...sist jag såg honom så vägrade han att ens hälsa på mig!! Fan ska jag svara??? Vad kan han vilja???? Åh jag saknar honom samtidigt men jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med honom igen...åh panik....ångest!!! Hjälp mig!!! Vad ska jag svara? Ska jag ens svara?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Stå på dig och säg nej. För vad har ni och prata om egentligen? ombytliga killar är ALDRIG bra för en själv. Antingen ska dem vilja ha en i livet eller inte. Det ska inte finnas något mellanting. Lycka till :)

2009-08-25 @ 07:59:26
URL: http://cicci85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0