I'll tell u mine if u tell me yours...

Berätta för mig nu!! Jag är en väldigt nyfiken liten tomte...ok en lång nyfiken tomte. Men jag är ändå nyfiken! Vad tänker folket på där ute? Vad skulle du göra om du fick bestämma och totalt släppa alla hämningar?? Inget är för perverst, kinky eller konstigt här inne i min lilla blogg. Berätta om era fantasier!!Jag kan till och med börja!

Jag har en förkärlek till vampyrer. Fråga mig inte varför för jag vet inte. Jag har alltid varit faccinerad av de och jag hoppas verkligen att de finns...jag tror juh inte det men jag hoppas ändå för annars kan jag säga hej då till min fantasi. Tänk er detta:

Jag är på väg hem en sen, mörk kväll...ensam. Efter ett tag märker jag att en man följer efter mig. Jag blir rädd och börjar gå snabbare. Jag vänder mig om för att se om han fortfarande följer efter mig...ingen där. När jag vänder på huvet igen så står han framför mig. Men sina svarta ögon tittar han på mig och ler...det är då jag ser hans tänder. Vettskrämd försöker jag springa därifrån men han får tag på mig, slänger ner mig på marken och sätter sig över mig. Han är så stark och jag är paralyserad av skräck. Han böjer sig ner för att bita mig. Precis innan han tar ett bett så slungas han upp i luften. Min räddare står några steg bort. Min räddare och vampyren hamnar i någon slags fight och det är då jag lägger märke till hans råa styrka. Han är inte mänsklig...även han är en vampyr. När han har dödat den onda vampyren kommer han fram till mig, sträcker fram sin hand och frågar om jag är ok. Han har räddat mig från att dö. Han insisterar på att följa mig till dörren eftersom det inte är säkert att gå ensam i mörkret när vad som helst kan lura runt hörnet.

När vi kommer fram till min dörr så kan jag se honom tydligt. Han är lång, muskulös, mörkhårig och har gröna ögon...otroligt vacker. Fast det är någonting med honom som får mig att dras till honom enormt. Han har en sexuell utstrålning som gör mig svag i knäna. Rädd som jag är då frågar jag om han kan kolla hemma hos mig så att det inte är något där. Han följer med mig in och drar en snabb kontroll. Attraktionen är för stark...jag kan inte hålla mig!! En blick räcker för att han ska veta vad det är jag lustar efter... Resten kan ni nog fantisera vidare om själva!





NOW TELL ME YOURS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0