GÖTET!!

Nu har jag anlänt till Göteborg :) Solen skiner, jag är i världens bästa sällskap och snart så kommer C från Italien oxo!!! Vi ska åka iväg till Landvetter och plocka upp honom sen är det grillning på g!!! Det är en bra dag idag mina vänner! Hoppas att ni alla där ute njuter lika mycket som jag gör idag :)

Just fan....var juh och spådde mig igår...berättar allt hon sa när jag har kommit hem igen och har lite mer tid. Hon var väldigt scary för hon prickade rätt på exakt allt!!

Ha en uber super duper bra helg all you fuckers out there!!


Kommentarer
Postat av: sara

I Götet alltså? Nice, hoppas du gillar vår stad och allt den har att erbjuda. Kanske ses ute i vimlet i helgen då...Ha det kul!

2009-08-06 @ 22:36:53
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0