Herr Konstapel

I fredags var fröken tallica en aningens för berusad när hon vinglade ut ur McDonalds. Med ciggen i mungipan får hon syn på en polis bil som står parkerad en bit bort. Zå hon traskar fram till bilen och ser att det sitter en stilig konstapel som ser uttråkad ut. Vad gör tallica?? Jo hon gör trappan för dom två poliserna i bilen...och inte bara en gång utan två gånger!!!!! Två gånger så gjorde jag trappan för Herr Konstapel!! Sedan så gick jag fram till hans ruta och sa detta:

"Hej har Herr Konstapel en batong kanske?"

Hahahaha ja på riktigt så gjorde jag det!!! Man borde juh tycka att han skulle be fyllot att dra hem och nyktra till men han skrattade bara och sa att jag har stulit hans party trick. Efter ett tag så gick vi  mot bilen och skulle åka hem. När vi börjat åka så tvingade jag min stackars kompis att vända om för jag skulle prompt tillbaka och ge Herr Konstapel mitt nr!!! Så jag skuttade tillbaka till polis bilen och gav mitt nr till honom.  Och det roliga är juh att han har hört av sig hahaha!! Yes vi har haft ganska mycket sms kontakt  ;)  Det lönar sig tydligen att vara ett cp!!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Jäklar vad underbart! :D Helt otroligt... och inte helt fel att ha en polis i sin närhet ;) hihihi.. Förstå om ni kommer till sängen, kan ha värsta lekarna med utstyrsel och diverse föremål :P Haha, okej, jag ska sluta nu! Kramar till dig !

2009-08-23 @ 23:42:51
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: sara

Trappan?

2009-08-24 @ 11:18:32
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha ja trappan är när man ställer sig bakom något så att bara ens överkropp syns. sen så går man framåt och böjer på knäna samtifigt så det ser ut som att man går neför en trappa...jag är knäpp jag vet!!! och Carro jag har redan tänkt på allt rologt man kan göra!!!

2009-08-24 @ 21:10:08
Postat av: sara

Ha ha vad roligt! Det måste jag prova någon gång...

2009-08-25 @ 12:00:31
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0