I AM WONDER WOMAN!!!

Hej bloggen! Först och främst så vill jag säga förlåt för att jag vart borta så himla länge. Men det är mycket som pågår just nu. Hjärnan min rullar på för fullt!!! Jag och mina päron är mitt uppe i en budgivning och det är jag som får sköta allting. Det vill säga springa på en massa banker, fixa med lån, kolla alla möjliga papper och ringa tusen samtal per dag. Jag hoppas verkligen att mina päron får huset. Jag kommer att bo där jag med men hur länge vet jag inte.

En annan sak som jag vill berätta för er är att jag inte har rökt på väldigt länge. Hur länge?? Jo jag har inte rökt på 11 dagar!!! Ok det känns som mycket längre men så är det! Dessutom har jag vägt mig och vågen visar 1,2kg mindre :) !!

WOOOHHHOOO FÖR MOI!!!!!!







Kommentarer
Postat av: sara

Bra jobbat med rökningen o allt! Keep up the good work!

2009-08-31 @ 15:01:33
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

* :) tackar Pinky!!*

2009-08-31 @ 15:56:22
Postat av: Thomas

Bra jobbat :-)

Bättre kondis utan rökning. Och ju bättre kondis, desto bättre sex ;-)

2009-09-01 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0