Start the motion!

Jag är smått förvirrad just nu...jag vet inte vad jag ska göra av mitt liv. Jag vet inte om jag ska plugga till hösten, börja jobba eller starta eget. Starta eget är det jag vill göra mest av dessa tre alternativ om jag ska vara ärlig. Jag ska inte gå in mer detaljerat om vad och vart men jag har lite funderingar som snurrar i skallen på mig just nu.

Jag har alltid velat vara egen och det kanske skulle kunna gå nu. Jag har juh en utbilding men vill verkligen inte sitta framför en dator skärm på ett kontor 8 timmar om dagen...varje dag. Men jag vill ändå känna att jag har använding av min utbilding. Så jag ska höra mig för, kolla upp lite grejer och sätta lite hjul i rullning! Men innan jag börjar tjäna mina miljoner så ska jag mysa med herre McGills ikväll :) !

Det snurrar, det snurrar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0