Allt stämde...

Nu är jag åter på hemmaplan och är sjukt sliten. Har festat och härjat i Göteborg sen i torsdags! Tankarna snurrar på som fan i min lilla skalle...har mycket att tänka på just nu! Kan juh börja med att berätta var spå tanten berättade för mig i onsdags. Detta är vad hon sa:

Hon sa att jag skulle bli något stort men att jag var trög och väldigt lat. Jag har många planer men är helt enkelt för slö för att göra något av det. Det är dags att ta tag i allt! Hon sa att jag var för snäll, för gullig och måste bli tuffare. Hon sa att jag har haft jätte mycket otur med killar under mitt vuxna liv. Hon tog upp Vakten och sa att han är en glad skit med för lite ansvar. Hon sa att han tycker om mig hemskt mycket och att det inte var äkta kärlek mellan honom och hans tjej. Hon sa även att han snart skulle komma tillbaka till mig men att jag gjorde klokt i att avfärda honom. Hon sa att jag träffar en annan kille som även han tycker om mig hemskt mycket men att jag inte känner detsamma för honom. Hon syftade på McGills. Hon sa att jag skulle åka iväg nånstans och bli på snussen och att jag snart skulle flytta. Hon sa att jag skulle bli tillsammans med en kille men hon kunde inte se om det var en ny kille men om det var Vakten. Om det var Vakten så skulle han bli väldigt svartsjuk för att en annan kille skulle komma in i mitt liv och bli blixt förälskad i mig.  Hon sa att hon såg min pappa väldigt mycket i korten och att jag var pappas lilla flicka. Hon visste om att pappa min hade jätte ont i ryggen. Hon sa även att jag hade tur i pengar och att jag skulle spela. Jag skulle inte vinna någon stor summa men att det skulle vara något iallafall. Jag skulle spela men antingen mamma eller Licious. Hon gav mig tre olika nr som jag skulle spela på, vilket jag gjorde på Liseberg. Jag vann stjärnvinsten!

Allt hon sa stämde...jag satt där och darrade för hon prickade rätt på allting! Det var väldigt läskigt måste jag säga. Nu är det väl bara att vänta och se om hon har rätt i det hon sa om framtiden...





Kommentarer
Postat av: sara

vad spännande! Hoppas du hade det kul i Götet, jag älskar denna stad...

2009-08-11 @ 10:25:57
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0