Om jag bara blev kär...

Som sagt så sov jag hos McGills i lördags. Mysigt, mysigt, MYSIGT!!! Sist jag sov hos honom så var han så himla annorlunda, ganska kall. Men inte denna gång! Nej han var lika mysig som vanligt. Jag kom dit på natten, full som ett ägg och slängde mig på honom när han låg i soffan och kollade på Rocky. Vägrade vänta på att hans film skulle ta slut utan jag ville ha sex med honom med en gång....sex på en lädersoffa...inte så skönt. Speciellt när det blir svettigt för inte bara så klibbas man fast utan det uppstår konstiga ljud när man rör på sig. Ljud man helst inte vill höra när man humpar!

På morgonen så vaknade jag upp till ljudet av radio och han som kliar mig på ryggen. Jag är övertygad om att så mycket skulle bli så mycket bättre om jag bara blev kär i honom...varför kan jag inte bli det??!! Han skulle utan tvekan bli världens bästa pojkvän! Jag fick fil med russin till frulle och sex två gånger på sidan om :) !!! Han var dock tvungen att gå lite tidigare eftersom han skulle titta på stuga med sina päron. Yupp han ska köpa sig en stuga! Så jag passade på att ta lite kort på mig själv i hans spegel innan jag drog. Lite läskigt när mitt ansikte är svart men men här e jag! Ignorera knull ruffset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0