Depp blogg nr 1 !!!

Jag är så jäkla nere. Jag kan nog inte komma ihåg senast jag var så jäkla nere. Allting är bara grått i mina ögon. Varenda liten obetydlig grej kan få mig att sjunka ihop. Inget gör mig glad längre. Jag gråter nästan varje kväll när jag lägger mig. Jag tänker på allt orättvist och allt ont i världen och det tynger mig bara ännu mer.

Jag vet att det förmodlingen...förhoppningsvis blir bättre med tiden och att jag måste vara "stark" just nu men det gör så jävla ont bara. En mörk dimma har lagt sig runt mitt lilla vissna hjärta och det värker nåt enormt.

Jag säger detta jävligt sällan men jag mår inge bra. Och om du frågar mig så säger jag att det är bra. För jag orkar inte gå in på det hela, orkar inte försöka hålla tårarna tillbaka. Jag har aldrig känt mig så svag, bitter, ensam, lämnad, oattraktiv, fet, blek, dum...ja jag kan fortsätta i en evighet. Och ja jag vet att jag inte borde klanka ner på mig själv och tycka att jag är dunder underbar men sanningen är att jag inte gör det. Inte just nu iallafall.

Det är skumt att man går från att inte känna något alls till att känna så mycket ont..




Lindsay Lohan, bildkälla


Kommentarer
Postat av: lilla livet

Jag vet exakt hur du känner. Kanske inte att det gäller exakt samma situation men jag känner mig också väldigt nere, ensam, bitter, patetisk å allt negativt. Känn dig inte ensam bara för du kan alltid prata med mig så kan vi försöka muntra upp varann också!! å en massa kärlek <3

2009-12-28 @ 21:49:08
Postat av: Nora Fazel

Never give up. Jag känner dig inte, men du har mitt stöd. Ge aldrig upp, aldrig. Fortsätt kämpa genom mörka dimman, lycka är värt att vänta på.

Bless you darling

Peace and love

2009-12-28 @ 21:56:03
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: amanda

eh...jag kan berätta en hel del om livet och alla motgångar och jag hoppas för din skull att inget kommer gå för långt för dig

2009-12-28 @ 22:05:33
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hoppas att du snart tar dig ur detta, vet hur det kan kännas. Och det är minnsan inte kul. Men, för mig var det att försöka se det positiva i allt. OCH, lyssna inte på depp musik, det gör det faktiskt mycket värre. Lyssna på sån som gör du lycklig. Kanske ett klent råd, men iaf något. :) Hoppas det blir ljust snart igen för dig. <3

2009-12-28 @ 22:06:19
URL: http://milknwater.blogg.se/
Postat av: Ems

känner igen mig i varenda ord :/

2009-12-28 @ 22:06:33
URL: http://tragiskakapitel.blogg.se/
Postat av: Elinor

usch det där känner jag igen allt för väl. Ingen kul känsla :( hoppas du mår bättre snart! för mig brukar det gå över efter någon dag, hoppas det gör det för dig också!

2009-12-28 @ 22:10:13
URL: http://ellenelinor.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

hoppas det blir bättre kram

2009-12-28 @ 22:22:51
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: mickan

i feel ya, men "efter regn kommer solsken" de blir bättre så småningom :)

2009-12-28 @ 22:38:58
URL: http://mkns.blogg.se/
Postat av: hanna =)

känner igen mig i många meningar där. lyssna du har typ aldrig varit såhär nere viist , ah . tänk från den ljusa sidan 1 due nt ensam sen 2 om du är på botten kan saker & ting ba bli bättre nu . smörig replik som fan men va spelare för roll.

PUSS PÅ SKINKAN.. =)

2009-12-28 @ 22:41:04
URL: http://mamaciitaah.blogg.se/
Postat av: Arvid

Fy vad det gör ont att veta att du inte mår bra när du inte är inom kram avstånd !!! Snart snart snart är vi alla tjejer samlade igen och vi kommer få dig att skratta så du kan känna lite glädje bland allt grått !

2009-12-28 @ 22:43:12
Postat av: Thomas

Det är klart att du är deppig, ledsen och nere! Efter en sån höst. Och det gör jävligt ont!

Men det är också början på vägen tillbaka, att det gör jävligt ont nu alltså.

Och du behöver inte vara stark nu. Bara för att klara av dan. Dag för dag....

Det enda du behlver tänka på är att sluta dricka mjölk och att fortsätta träna. Varken mer eller mindre.

Och att ta hand om dig själv. Varma bad, slöa, träffa vänner och sånt som du gillar.



2009-12-29 @ 08:35:45
Postat av: tallica

jag mår redan bättre när jag läser alla varma ord från er!!! massor av kramar på er och tack!!

2009-12-29 @ 09:45:59
Postat av: Nora Fazel

SV: De värmande orden är du värd och mycket mer! Hoppas innerligt att du snart mår bättre, det ska lösa sig. Jag kan lova det, faktiskt.

& jadu, det här med främmandeland tar kål på mig. Vi två har anpassat oss, men de som inte gjort det`? Det gör ont i mig hur man kan behandla människor...:/

Bless you

Peace and love

2009-12-29 @ 10:44:55
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0